ilkgozagrim__ aynısını haftam 26 da falan yaşadım 29 a kadar geçmedi iğne istedim doktordan ağlıyordum her gun özele gittim ama devlet doktoru parol serum bile takılamazsın dedi ben topallıyordum artık özel de parol serum takıldım ve doktor ıkı tane kalçadan iğne verdi o biraz toparladı hamd olsun magnezyumu da günde 2 alıyorum . Benim kalçama vurdu belimden haftalarca sonra sadece belimdeydi Suan hala var ama yürüyorum öncekin de sürünüyordum topallıyordum