Kızlar rahim filmi yeniden istenecek ben anestezisiz çok korkuyorum
Sorum şu
Rahim filminde eğitim araştırma hastanesinde çekiliyor mu çekiliyorsa anestezi ek ücretle filan yapılıyor mu
Birde spermiyogram devlette veriliyor mu? Özelde ne kadar ücreti mesela yaptıran bilgisi olan var mı