Fatmaaskn İki gün sonra doğum yapacağım ve bebeğimi görünce ne tepki vereceğimi bilmiyorum aşırı heyecandan kalbim duracak diye çok korkuyorum böyle bir durum yaşayan oldu mu ?
esnyz14 Fatmaaskn ahahahha, çok tatlısın. ben nefes almayı unutmuşum bebeğimi görünce. doktorlar nefes al diye telkin etmişlerdi sürekli🤣🤣 öyle bayılma gibi bir şey yaşanmaz ya, çok mutlu eşsiz bir an insan bütün duyguları hissediyor aynı anda💕
Zeyyno_ Fatmaaskn Ben tamamen tepkisiz kalmıştım kızımda o kdr sancidan sonra kızımı kucağıma verdiler öyle sessizce saatlerce izledim sıcacık minicikti ağzı burnu amaninnn😅😅 bakalım bu ikinncide nsl Olcagim 🥰🥰🥰