efgoksen Kızlar cok stresliyimm, perşembe günü 14martta dış gebelik iğnesi oldum, betam 13martta 1685ti, 18mart iğnenin 4.günü yani betam 4949 çıktı bu normal mi ? Düşüş 7. güne kadar mı olacak normal mi sizce ? Süreç nasıl ilerliyor yaşayanlar var mı