YeniGelinMeselesi amin canım 🥹 buralarda göremiyorum onu, o zamanlar demişti zaten eşim aslında kızıyor bana, nazar değecek uygulamalarda falan dördüzüm var şöyle böyle yazma diye 🥲 ay valla haklı bir isyan da
Hem zahmetli,hem rahmetli,hemde çok meşakkatli bende cesaret edemezdim şahsen 🤭 bebişler 1 yaşına gelene kadar bile paylaşamazdım heralde sosyal medyada, üstelik bir de güzel bir anne işi daha zor 🫣🤭