didemzgypn bence 10 hareket durumu saçma çünkü her bebek bir olmuyor tabiki sabah akşam hareket hissetmek önemli ama sayıya bindirgemek endişe uyandırıyor arkadaşım ve kuzenimin hamileliği boyunca bebekleri karnında günde 1-2 kere oynuyordu günde ama gayet normal sağlıklı doğdular doktor kontrollerindede durumları gayet iyiydi bizimki de mesela öğlen ve ikindi vakitlerinde çok sessiz ama sabah ve gece coşuyor 🥴