niloya94 Kızlar ebeme göğüs pompası almalı mıyım dedim hastanede zaten var gerekirse sonrasında alırsın bence ilk etapta hiç gerek yok dedi siz ne düşünüyorsunuz sizce almalı mıyım
mnzlll niloya94 bugün emzirme eğitiminde ebe pompayı önermiyoruz %50 boşaltıyor elle sağımı öğrenin dedi bana da mantıklı geldi şuanlık almayı düşünmüyorum doğumdan sonra ihtiyaç duyarsam belki alırım
Gizzgzz niloya94 ilk bebeğimde almadığım için günlerce süründüm allahtan şimdi tecrübeli bir anneyim ilk gün kolostrum u pompa ile sağamazsın mutlaka el ile sapma lazım ama sonrasında elektrikli pompa çok iş görüyor ha bende kızım yoğun bakımda kaldı o yüzden çok zorlandım o zaman almıştım çıktıktan sonra da baya iş gördü bu bebeğimde de kullanacağım
Nnoktaa niloya94 bu postu memelerim ağrırken okuyorum.. oğlumu emzirdim uyudu. Ama memem fazla dolmuş şişmiş gidip sütümü sağmam gerekiyor. Doğum öncesi ne gerek var diyordum doğum sonrası bu gibi durumlarda lazımmış diyorum 😂
Sadeceanne2 Ebe nizin dediği gibi yapın çok var mı doğuma fikriyatları hemen hemen aynı olacak alınıp hemen yıkanıp kullanılan bir şey
Sarina98 Benim sütüm yoktu, pompa bile fayda etmedi. Ama nutrima kullanıp, pompaladığımda 60 ml süt toplaya biliyordum. Max. Yoksa damla zor geliyordu
Iremkoko niloya94 kesinlikle almanı tavsiye ediyorum elektrikli çift pompa lansinoh marka almanı özellikle bu arada çok pahalı bana uymuyo dersen dolap uygulamasından 2. El olarak alabilirsin bende almamıştım doğum yaptığım ilk gün doktorum eve gidince muhakkak gögüslerini sağ dedi sağdığım halde yetersiz kaldı ve mastit oldum 55 gün antibiyotik kullandım en son ameliyat oldum 3 aylık bebeğim hala 2 saatte bi sağıyorum elle sağmak o kadar kolay bişey değil malesef ayrıca sağarsan sütünde o kadar artar
Sadeceanne2 niloya94 o zaman. Dediği gibi almayın 😊 hayırlısı ile doğunca sütünüz gelmezse yada küvez e alınmaz sa zaten çokta gerek olmayacak Allahın izniyle inşallah
esnyz14 niloya94 Yani tercih meselesi. Elimde bulunsun diyorsan almalısın. Ama duruma göre sütüm olacak mı inecek mi ihtiyaç halinde alayım diyorsan sonrada alınabilir. Fakat süt arttırmada pompa çok işe yarıyor
Nazlimom niloya94 evet gerekli cünkü süt birikme yapıyor bebek boşaltamayınca göğüs taş gibi olmaya baslıyor elle sağım yapana kdr göğüs sertleşiyor ben doğum sonrası öyle olmuştu eğer pompa almasaydım kesin mastit olurdum
__mom1 Hayır doğum öncesi çok gereksiz kesinlikle herkes emziremeyebiliyor veya sağacak kadar sütü olmayabiliyor gerekirse alabilirsiniz zor bulunan bir şey değil