gebeannem İlk gebeliğimde böyle bir şey yaşamamıştım ikinci gebeliğim burnumda iki üç gün arayla kanama oluyor normal mi sizce yaşayan var mı benim gibi
Gebelik_takibi gebeannem Bende yaşadım cnm aynı şeyi doktorum tansiyonun çıkmıyorsa birşey olmaz dedi
Deletedmom_88 gebeannem daha dün sabah başıma geldi. Kuzenim hamileyken de olmuştu o yüzden panik yapmadan geçmesini bekledim sabırla 🥲 normal bir durummuş
Duygu9604 @gebeannem ben yaşadım canım damarların genişlemesinden kaynaklanıyormuş doktorum normal demişti
NGold Benim yoğun olarak değil ama ara ara burnumu temizlediğimde kanayıp kurumus olarak görüyorum doktoruma söyledim kan basıncı yüksek olduğu için olabilir dedi sık olunca sorun olur mu bilmiyorum
Duygu9604 @gebeannem bende 10. Haftamdan belki 17. Haftama kadar çok sık yaşıyordum canım ama oluk oluk değildi 2 3 damla kadardı şu an durdu burnun kanadığında tansiyonunu ölçme imkanın varsa eğer ölç tansiyon yüksek çıkmazsa sorun olmaz burun kanaması normal
gebeannem Duygu9604 sağol canım teşekkür ederim benimde böyle iki üç güne bir damla damla bi 3-4 dakika kadar kanıyor
motheroftwins2 Benimde burnum gunlerdir tikali ve sildigimde hep kanama oluyor kuruluga vuruyorum bu durumu