Nurela3440 sende fazla abarttın yani o kadar saçma sapan post var geldin bunami takildin cidden kimse kimseye zorla hiçbir postu açtırıp cevap yazdirmiyor..bu soruları hep göreceksin zeka gerisi dediğin postlari görmek istemiyorsan uygulamayi kullanma öyleyse çok basit… burda kimseye hakaret etme hakkına sahip değilsin