İyi akşamlar hanımlar 10 Şubatta Regl oldum Mart ayında olmadım 1 hafta geçince test yaptık iki çizgi çıktı sonra cuma günü kan tahlili verdik değerim düşük çıktı337 çıktı sonra hastanye gidip tekrar kan verdik bugün yani salı günü doktor dedi değerin düşük bu sefer de 500 çıktı doktor dedi aradan 3 gün geçti az olmuş değerin sizin de böyle hiç oldu mu yardimci olun fikir verin