senatss Sabahtan beri e nabız takip ediyorum düşmüş mü diye sonuç normalde en geç 3 saate düşerdi şu an yok hala başka nerden sonuç öğrenebilirim hastaneye geri gidemedim
Tuqu senatss hastanelerin sitesinde bazen tahlil sonuç bölümleri oluyor. Hangi hastaneyse bi web sayfasına göz gezdirin isterseniz kendi sitesine daha erken düşmüş olabilir
Missprincess senatss hormon testleri bi gün sonra çıkar canım ondan. Özel hastaneler hemen çıkarıyor oda kendi sistemlerinden bakıyorsunuz
mrserdogan12_ senatss örnek veriyorum konyadaysan konya şehir hastanesi laboratuvar sonuçları yaz siteye gir kenarda 3 çizgi var zaten ordan ilerle muhakak çıkar 3 saat geç yani 1 saatte çıkıyor devlette bile
NGold senatss Sonuç çıkmış oluyor ama enabıza çok geç düşüyor geçen gün hastanede yarım saatte aldığım sonuç enabıza bir gün sonra düştü
Anne-adayi34 hastaneyi arayip ogrenebilirsiniz yada mail isteyebilirsiniz hayirli haberler alirsiniz insallah 🌸
senatss Missprincess daha önce de yaşadım bu durumu çocuk istediğim için hemen düşmüştü 3 saate kadar ama bu böyle oldu kafayı yiyorum
Mayaaa34 Gittiginiz hastanenin adini google yazin web sayfasi acilinca laboratuvar sonuclari yazin arama kismina bilgilerinizi girip kan sonuclarina bakabilirsiniz
senatss Mayaaa34 maalesef hepsi e namına atıyor orası da şimdi denedim sanırım mecbur sabahı bekleyecegim çok teşekkür ediyorum