nurcan355 haftadayım vajinamda 3 4 saattir batma hissi oluyor kasıklarıma ağrı giriyor dok bu belirtiler doğum belirtisi mi ilk gebeliğim bilgim yok normal mi bu durum
Aysegul1805 nurcan355 aynı haftadayız bende de oluyor arada. Muhtemelen bebek büyüdüğü için baskısı artıyor sanki kolu batıyormuş gibi hissediyorum. Pozisyon değiştirince geçiyor mu? Ayaktayken ağrı geldiğinde yatınca geçiyor mu ?
fayting nurcan355 aynı durum bende de var ya değişik bir batma ama vajina ve kasık kemiklerime bir batma oluyor
nur0928 nurcan355 aynı şikayetlerle sancı zannedip acile gitmiştim, enfeksiyon çıktı ayrıca magnezyum takviyesi verdi
babecoming Bende de var kasıktan vurup kalçaya ve bacagıma yayılan bir agrı var, doktorum bu haftalarda olabilir dedi ama ney bir doğum belirtisi demedi, dinlenince de geciyor daha doğrusu hafifşiyor