Vefas Merhaba 🌞 Hamişler 15+4 deyim saçlarımın dibi geldi sarılarım uçlarda kaldı doreleşmeye başladı 6 aydır boyatmıyorum. Bir arkadaş önerdi mavi saç boyası doreleri kapatır siye fakat ben bebişlerimin sağlıgını düşünüyorum. 5 dakika şampuan gibi saçında beklet yıka dedi sizin görüşleriniz nedir ? Ne yapayım Kızlar?😶
Cantanem44 Vefas canım yanlış anlamışım mavi saç şampuanı kullanıyorum ben boyasını yeni duydum🙄ama olsa da kullanmazdım
Cantanem44 Ben kullanıyorum canım Gratis ten aldım mavi saç şampuanı haftada 2 kere kullanıyorum zararı olduğunu zannetmiyorum 😀
Vefas Cantanem44 canım ben yanlış yazmışım şampuan dan bahsediyordum 😂🥺 Nasıl düzeltilir onuda bilmiyom memnunmusun şampuan dan
Cantanem44 Vefas evet haftada 2 bazen 3 kere kullanıyorum çok iyi olmasa da kızıllıkları aldı bende sanki parlaklık bile yaptı arkadaşlarım sarıları boyattırımı bile düşündü😀