Arkadaşlar merhaba gebe kalmak isteyen arkadaşlar için yazıyorum bunu lütfen umutsuzluğa kapılmayın yaklaşık 1 yıldır bebek istiyorduk eşimde herhangi bir sorun yoktu ama ben 45 günde 1 adet görüyordum doktora gittiğimde yumurtalıklarımın gelişemediğini söyledir çok üzüldüm sonrasında tedaviye başlandı klomen femara gibi yumurta geliştirici ilaçlar kullandım ama olmadı sonrasında tekrar femara kullandım doktora gittiğimde tekrar oluşmadı 2 gün daha kullanmamı söyledi ve kesinlikle stres sıkıntı yapmamamı söyledi gerçektende öyle yaptım ve tek bir yumurtam gelişti çatlatma iğnesi yapıldı ve ardından gebe kaldım yani kısacası umutsuzluğa kapılmayın her zaman bir umut vardır isteyenler için hastane ve doktor ismi verebilirim