O kadar üzgünüm ki hastaneden gelir gelmez gözlerimi baglayi uymusum… Gebeligimin ilk haftalarinda aşırı hastaydım ve günüm gecmemisti gebe kalma ihtimalimde çok zayıf olduğu için hiç bir doktor test yapmadan kimi emar kimi röntgen kimi ilaçlı tomografi çekti çünkü daha evvel kanseri anlattığım için acile dahi gitsem detaylı bakıyorlar. Bugün kontrolüm vardı ve doktorum değişmiş e nabiza baktı geçen hafta istenen tahliller de karacigerim ve böbrekler çok kötü çıkmış onları ne yapabiliriz derken sen gebeligin başlarında neden bu kadar radyasyon almışsın dedi anlattık durumumu ilaçlı tomografi direk bebeğin olduğu noktaya sutlanmis senin her halin biz normal hastaneleri aşar fakültede devam edeceksin ikili tarama bakılsın ve bebek alınacak derse itirazsız alın dedi. Bebeğin açısından çok üzülüyorum kendi açımdan ise kızgınım ben zaten hasta çürük bi kadindim neden yaptım neden günahına girdim minicik yavrunun bir mucize oldu sandım aptal gibi kendi kendimi kandırdım birde yazık ettim bana birşey olursa arkamda 3 tane gözü yaşlı yavrum kalacak karnimdakine olursa ömür boyu unutulmayacagim bu yaşadığımı nolur dua edin bu mübarek ayda bana arkadaşlar çok muhtacım dualarınıza🤲🏻😔