Balıkesir’de Ertan adalıda sevgi hastahanesinde doğum yapan var mı?
Melek-10 arkadaşım var da gayet memnun
Edos123 yeni mi oldu acaba
Melek-10 1 sene oldu
Edos123 anladım doğum sonrasında karnına kum torbası konmuş mu acaba?