Sevim97 canım korkma bence bebeeğin tutunma aşamaları demişti bana doktorum. İlk 3 ay riskli dönem densede bence ilk 4 ay riskli cünkü kasık ağrıları sızlamaları devam edebiliyo kişiden kişiye göre değişiyo. Ama aklında soru kalmasın doktoruna git bi görün istersen.