Mrvbltn Merhabalar 33+4 deyim plesente previayım ama bu ara kasıklarım çok ağırıyor idrar yolu gibi afedersiniz tuvalete yetişemiyorum herhangi yanma vs yok ama acaba idrar yolumu yoksa doğuma hazırlık mı?
Merve_ceyhan0803 Mrvbltn bence idrar yolu çünkü aynı dert bende de var özellikle oturduğum ve yattığım yerden kalkarken dehşet canım açıyor tuvalete gidince rahatlıyorum eğer sende de rahatlama oluyorsa idrardır ama yok hiç acısı geçmiyor dersen bi doktoruna danış