Meltembzkrtt Selam kızlar doğumuma 6gün kaldı yarın kontrolüm var suan 39+1 haftamdayım doğum yapmam ıcın 40haftayı mı devırmem gerekıyor sancım yok sadece yalancı sancılar vuruyor gece
Nrsn2024 Meltembzkrtt benimde hiç agrim sızım sancim yoktu aniden geldi gece 2 de başladı 5.30 da hastaneye gittim 39+3 te doğurdum..2 gün sonra kontrolüm vardi oysaki minik kontrolü beklemedi