Tgce_28 ben spinal oldum iyi ki olmuşum , doğum anında başınızı çok hareket ettirmezseniz doğumdan sonrada 3-4 bardak sade kahve bol yürüyüş tamamdır ben hiç yaşamadım baş ağrısı iğne yapan anestezi doktoru doğum esnasında başını cok hareket ettirme ağrın olmasın demişti