Deletedmom_89 Elif avşaroğlu’na gittim de ona gitmeyeceğim bir daha 5 dkk bile bakmadı ultrason’dan karnıma tuttu bebek oluşmuş dedi hangi vitaminleri kullanıyorsun dedi bu kadar bide ilk giriş te segreter 1 kaç soru sordu nisanın 3 ne aldım randevu Perihan göçer Ünal’a Google dan yorumlarına da baktım iyiydi inşaAllah memnun kalırım diğer doktor’dan kalmadım doktor güzel minyom tipli naif biriydi ama öyle yapınca değiştirdim. Sizde mi Adana da oturuyorsunuz.