3 yasinda ikizlerim var kazayla hamile kaldım doğumdan sonra ikizlerle ilgilenememekten onlari kırmaktan üzmekten çok korkuyorum zaten ikiz oldukları için hep Bi eksik kaldı sevmelerim doğar doğmaz anneyi paylaşmayı öğrendiler şimdi daha bebeklikten cikamamisken yeni bir bebekle paylascaklar beni kime nasıl yeticem ilgilenicem içlerinde en ufak burukluk dahi olsun istemiyorum