Ronyainan 2 hafta oldu ilişkinin üzerinden. Geçen gün ciddi bir bel ağrısı yaşadım. 2 gündür de kasıklarım ağrıyor adet olacakmış gibi. Bugün kan verdim adetim normalde yarın gelmesi gerekiyordu. Hcg değeri 4.4 çıktı. Daha yeni başlamış gelişmeye büyük ihtimalle. Değer düşük pazartesi tekrar kan vereceğim ama bugün kan testi yaptırmasam adet olacağım kesin derdim belirtilerden.