Leylaaaaa 4 yaşındaki oğlumun adı Mehmet Eren şimdi yine oğlum olacak, Mehmet Eren’e uygun isim önerir misiniz? Baş harfleri yine M ve E şeklinde çift isim olsun istiyorum 🤗
dogurangaplumba Leylaaaaa çift isim okul döneminde zor oluyor kendimden biliyorum ben oğlum olursa ya tunç yada tuna koymak istiyordum ilk çocuğum kız oldu 2. De kız benim isimler torunlara kaldı 🤣 Tuna tunç güzel isim ve o isimde kimi tanıdıysam acayip efendi edepli insanlardı
Leylaaaaa dogurangaplumba ben ilk çocuğumda hep iki ismini kullandım yani Mehmet Eren şeklinde seslendik çevremizde ve kreşteki herkes o şekilde sesleniyor bir sıkıntı olmadı. Soyadımız çok basit ‘Çelik’ o sebeple 2 isim istiyorum, çünkü çok Çelik var ve çok karışıyor