Birtutambebek Anne ve anne adayları arkadaşlarım hepinize merhaba size bir sorum var şimdikten cevaplayan herkese teşekkür ederim 😊 Özeller de doğum yapmak normal doğum diyim değişiyor mu fiyat bilmiyorum şehirlere göre ne kadar tutar sadece doğum muayane yok
aslanbeyy Değişkenlik gösteriyor her doktor her hastane. Ben özel kliniğe gidiyor normal düşünüyorum üç hastane ile anlaşması var 15 bin den baslıyor 25 bine de var . Mesai dışı çağırma +2 bin
Aysedogan229924 tubik_ Alla alla bizim konya mi çok pahalı ya normal.dogum 30bin₺ ikiz olursa 35 40 buluyor dedi sezeryanla hatta 45 diyen bile var ne kadar acımasız laf 2 hastane sorduk fiytalar böle prof doktr istiyorsanız daha yükselir fiyat dediler
269522 Aysedogan229924 gittiğiniz hastane ve doktora bağlı benim doğum yaptığımda 50bin ödedik normal yaptım ama ekstralar. Vardı şuan gittiğim hastane de benim doktorumla doğum 60 bin olmuş ama mesela başka hastaneler de 15-20 yapıyor