Hanımlar selam. Yaklaşık bir buçuk iki aya yakın kabızlık sorunu yaşıyorum. Diğer hamileliklerimde bu tarz sorunlar hiç yaşamadım. Beslenme alışkanlığımda aynı yani neden olduğunu bile bilmiyorum. İlaç dışında hiç bir şey fayda etmedi. Şu an 23 haftalık hamileyim ve tuvalete çıkamıyorum çıktığım zaman da çok zorlanıyorum. Açıkçası canım yanıyor işte anlayın. Şimdi bir hafta kadar oldu daha tuvalete çıkmadım. Sabah sağlık ocağına gidicem ama bana önerebileceğiniz ilaç takviyesi var mı?