Mesen benim 16+3 baya karnım var benim de, arkadaşlarım ni kadar göbiş ile doğum yapmıştı resmen 😂 önemli olan fazla kilo almamaya dikkat etmeniz, karın kişiden kişiye değişiyor. Bir de erkenden büyüdüğü için çatlama ihtimali daha kuvvetli, güzel nemlendirin bol bol .