Neslihan2425 Arkadaşlar 24 haftalık hamıleyım ıkı gündür nefes darlığı yaşıyorum aranızda aynı durumda olan var mı
tgbmerve Neslihan2425 kan değerlerinize baktırın benim düşük olduğu için konuşurken bile nefes nefese kalıyorum yada çok çabuk yoruluyorum daha 25+1 iz
mavikalpvemavikalp Neslihan2425 ben bi gece oturup saatlerce ağladım nefes alamıyorum diye şuan göbeğim düştü üst kısmım çok rahat yani normal😅
Aerithma Neslihan2425 benimde aynı zamanlarda başladı. Ama normal bir durummuş bebek büyüdükçe rahim genişledikçe akciğerlere baskı yapıyormuş. Nefes almada sıklaşma, daralma da artıyormuş haliyle.
sukran0046 Neslihan2425 bende yasıyordum 32.haftada bu cogaldı gogus hastalıklarına git dedi dr.um oraya gittim nefes testi yaptı ventolin inhalasyon verdi arada kullan çok sıkıştıkça dedi kullanınca baya faydasını görüyorum
Aytlkya Oluyo canım bende çok sık oluyo 28+3 üz derin derin nefes alıp veriyorum sonra yeri geliyo özellikle akşam ve gece oluyo camı açıp temiz hava alıyorum öyle rahatlıyorum
tgbmerve Neslihan2425 evet ikişer içiyorum kan ilacını yükselme var ama hala kanım düşük takip ediliyor kan tahlili ile