Dost12 anestezi altında yapıyorlar zaten ilaç da veriyorlar. Yumurta toplamadan sonra dinlenin ağır iş yapmayın kendinizi yormayın toparlanmaya çalışın. Herkesin vucüdü bir değil bunu unutmayın. Herkesin yaşadığını yaşamazsınız. Doktorunuzun dediklerine dikkat edin yeterli bence kendinizi çok da kasmayın. Gittiğim tüp bebek merkezinde embriyo için iki güne bir arayıp bilgilendirme yapmışlardı.