Mine58
Merhaba sol göğsümde bi şişlik var misket kadar elleyince ele geliyor oynak sabit şekilde dışardan görünmüyor 2.5 yaşında oğlum var doğum yaptığımda 5.10 gün sonra sütüm geldi ama çok az geldi sol göğsünden 30 cc geçmiyordu ilk zamanlar süt bezesi olabilir diye dr gitmedim 2.5 sene oldu şuan da da korkudan gidemiyorum 😢başına böyle bişey gelen varmı süt bezesi bu kadar süre kalırmı ?