asel-yasarrr ameliyattan çıkınca ağrı kesici yapılıyor zaten serum takviyesi yapılıyor sürekli sabah akşam ağrı kesici iğne vuruyorlardı sabah akşam ilaç gönderiyorlardı ilk gün ağrınız oluyor sonraki güne daha iyi toparlamış oluyorsunuz ağrınız hafiflemiş oluyor