Merhaba anneler,
Eşim bir hafta önce gözünden rahatsızdı kaynak işi ile uğraştığı için gözleri kızarmıştı hastanede yıkandı enfeksiyon yok dendi damla kullandi geçti. Sonrasında genzi akmaya başladı ve grip oldu. Ardından bana da bulaştı. Gözlerim capaklaniyor ve burnum genzim akıyor. Fark ettim ki koku alamıyorum çok keskin kokular hariç. Tat alabiliyorum. Sinuslerden dolayı mı yoksa kovit belirtisi sayiliyor mu fikri olan var mı? Yarın test vereceğim ama kovid belirtileri arasında koku kaybı göremedim bı yandan sevindim bı yandan tedirginim 37. Haftadayim