ElifKaratas Kızlar ben tüp bebekle hamile kaldım 12 hafta 6 günlük bebeğim haftada iki kez proluton igne bir de her gun sabah aksam crinone jel kullaniyorum bunlari ne zaman kesecekler bilgisi olan varmi
Nurbanu34 ElifKaratas benim doktorum 13.hafta da bıraktırmıştı. Eger bir risk görmezse yakinda size de biraktirir. Benim 22.hafta da rahim ağzında kisalma olduğu için progestana tekrar başlattı ama hala da kullaniyorum 36 haftaligim 😔
Evinaram ElifKaratas 12 haftaya kadar hem crinone jel Hemde progestan iğne kullandım sonra kestik 23 haftada rahim ağzı kısalığına karşı tekrar Protestan fitil kullanmamı önerdi bakalım ne zamana kadar
Aslhan 15+2 crinone jel kullaniyorum en bastan beri kese kenarında kanama alanim var doktorum biraz daha kullanmam gerektiğini söyledi devam ediyorum
Nurbanu34 ElifKaratas progestan fitil olarak kullaniyorum igne vermedi bana hic. Ama oncesinde sizin kullandığınız gibi gibi crinone jel kullaniyordum
Aslhan ElifKaratas inşallah geçmiştir sizinki benim ilk haftadan beri var nezman kaybolur merak ediyorum yada hep kalır mı doktora soracağım