Sevvalll42 Kızlar 3 gün gecikti adetim test yapıyım dedim olsaydı çıkardı dye düşünüyorum yarın 4. Gün gecikmenin bakalım olacakmı
Sevvalll42 Deletedmom_98 evet yok. Çizgi bu gecikme sinirimi bozuyo bakalım 10 gün olmazsa kan veririö
Feliz Sevvalll42 ilk idrarla yap en doğru sonucu alırsın. Böyle olunca su çay kahve betayı seyreltip yanılta biliyor
Sevvalll42 Feliz olabilir kahve içtim çay içtim yarın birgün ovülasyon testlerim gelcek yanında da gebelik testi var ikisiylede yaparım
Feliz Sevvalll42 in şa Allah hamilesindir❤️ kan verme imkanın varsa kan ver kafan rahat etsin. Bu beklemenin çok zor olduğunu bilirim
Bir_nazenin01 Bu marka test çok iyi ben 8 gün kala öğrenmiştim olsaydı çıkardı sizin Rabbim kucağınızı doldursun inşeALLAH 🌸
Sevvalll42 Feliz evet çok zor hastane uzakta gitsem giderim aslındada gidesm yok 😅 olsaydı testte çıkardı kafasındayım ama bellide olmaz belki 10 gün geçince çıkıcak
Feliz Sevvalll42 anlıyorum sizi. Ben de aylarca bekledim. Her regl olduğumda ağladım ama Rabbim herşeyin doğrusunu bilir. İn şa Allah hayırlısıyla mutlu haberler alırsınız