Smdnz Sevgili annelerim gebeliginde kan tahlili sonucu gizli şeker olduğunu öğrenen varmı aranızda . Direk insülin dendi bana korkuyorum açıkçası 28 haftalık gebeyim 🙏
Brn_cnn Smdnz asıl insülin kullanmazsaniz bebeğe zararı var şekerin kesinlikle kullanmalısınız ben de hamileyken kullandım çok şükür sağlıkla doğdu kizim doğumdan sonra da hemen geçti şekerim ve hamileyken göbekten yapılmaz kol veya bacaktan yapılıyor aklınizda bulunsun
Pamuk Smdnz HBa1c sonucuna bakılırsa gebelikten önce de olan bir sorun var.Insulin kullandıkça düşecek.
Smdnz Pamuk umarım kötü sonuclanmaz çok korkuyorum araştırma falan yapınca sonuçları iç açıcı değil 😒😒
Pamuk Smdnz Hayir öyle düşünmeyin.8 9 larda riski var.Benim biara 6.8 oldu insülin kullanınca 5 e indi şükür.Oglusum yanımda 🙏
Smdnz Pamuk peki insülin sadece gebelik süresince kullanılıyor dimi gebelik sonrası kullanıma devam ediliyor mu. Birde göbekten mi yapılıyor öyle dedielr bana da
Pamuk Smdnz Ucu kıl gibi hissetmiyorsun.Gobek,kol,bacak farketmiyor.Evet ben doğuma kadar kullandım.Zaten HBa1c değerin normal zaman da insülin kullanacak boyutta değil.
Ellove Benim aclik tokluk sekerime bakildi kanda anlasilmadi. Insulin kullanmadim cok duzenli beslendim. Dogumdan hemen sonrada sekerim gecti mucize gibi