Bebismgeliyorr Kızlar 8 aylık gebeyim midem çok yaniyor gaviscon içtim öğlen şimdi bir daha içsem Bi zararı olur mi sizce
mombarbie_ Bebismgeliyorr rennie içiyordum günde 4 kere icebilecegimi söylemişti doktorum ben çok rahatsız olduğumda içiyordum sadece
Ege-neslihan Bebismgeliyorr banada onerdi doktor gavisconu gunde 4 kere demisti ama tabi ki doktorunuza danisin. Ara ara mide yanmam cok oluyor ama henuz kullanmadm kullanmamaya calisiyorum son noktada kullanirim diye dusundum😄
sryy Bebismgeliyorr günde 4 kere içebilirsiniz üst üste içöeyin belli saat aralıklarla için bide maden suyu da iyi geliyor
cihangirgozde Doktorum içebileceğimi söyledi ben de kullanıyorum bi şey olmaz kullanılabiliyormus hamilelikte
Bebismgeliyorr Ege-neslihan ben her gün içiyorum Bi kere ama artık Bi kere yetmiyor mide yanmam çok çok fazlalasti
Ege-neslihan Bebismgeliyorr kaçıncı haftanizdasiniz yuksek yatmaya calisin benim su ara azaldi baya.. sizinde gecer ins zor gercekten
Bebismgeliyorr Ege-neslihan 34.haftaya girdim bugün 4.aydan beri böyleyim hiçbir şey ise yaramiyor gavisconda anlık kesiyor zaten
Mommm52 Bebismgeliyorr offf uyku uyutmuyor mide yanması bana bende rennie yi 4 5 kere kullanıyorum ama kesmiyor artık bugün kontrolüm var zararlı olup olmadığını öğrenir yazarım canım burayada