Kızlar şekeri yüksek olanlar şekerli tatlılar ve şekerli şeyler yedikten sonra mide ekşimesi ağızda acılık gibi bir durum var mı ben bekarken tatlı asla yemezdim şuan yiyorum yedikten sonra rahatsız oluyorm şeker yüklemesi yaptım ama kusup baygınlık geçirdiğim için geçersiz sayıldı ama açlık şekerim 61 çıkmıştı acaba şekerim mi var diye şüpheleniyorum şekeri olanlar belirtileriniz nelerdi ?