Btl34 Seherr hastanedekiler olumsuz konuşmayı çok sevdikleri için 😞 Adetin gecıkmemiş sonuc çıksada kimyasal olabilir adetin gecıktıgınde belli olur daha cok erken sevınmek için biraz bekle dediler kaç gündür stres yaptım
Seherr Btl34 sen onları boşver canım benim daha önce kürtajım vardı acilde belirttim erken müdahale için söyledim onlara dikkate almadılar daha çok erken polikliniğe randevu al dediler oda 2 hafta sonraya anca veriyo salı gününe randevu aldım mecburen özele sen hiç kafana takma dediğim gibi bir kaç gün sonra kan tahlili tekrar ver allahın izniyle kötü bişey olmaz hem daha çok yeniyken betanın düşük olması normal çünkü referans aralığı çok geniş değerlerin bende ilk gittiğimde sata göre 3+5 di folik asit al eczaneden içmeye başla bebek gelişimini destekliyo bol su içip dinlen ❤️
Btl34 Seherr çarşamba yaptırmıştım . Yarın sabah tekrar yaptıracagım . Folik asit içiyorum . İnşallah hayırlısı olur herkes için 🤲🏻
Seherr Btl34 çooooooook sevindim canım benim inşallah allah kucağımıza aldığımız günleride nasip etsin bize 😇💕💕