Yarın sabah yada öğlen doğuma alınacağım sezaryen olacak nasipse ne hissedeceğimi bilmiyorum kızım var ondan ayrıldım bu gün yatışım yapıldı çok üzüldüm ağladım stres yaptım biraz inşallah hersey güzel geçer bebeğimde gerilik vardı 37.5 oluyoruz genel olcumleri 35 haftalarda kilosu 2600 civarı bizde dualarınıza talibiz 🤲🏻❤️