gayeinal98 sedam94 canım benimde az yükseldi 208 258 4 gün sonra da bu gün gittim beta verdim 360 çıktı doktorum keseyi gördü bu gün dış gebelik değil ama kanamam da yok hala anlamadım niye az artıyor keseyi de gördü fotoğraf bile verdi bana bu gün
Semaa00nur sedam94 ilk yaptırdığım da 26 cikmisti 5 gün sonra 159 cikti 3 gün sonra 672 çıktı bir gün sonra 1374 çıktı bana da az yükseliyor 5 günde 26 dan 159 çok çok az dis yada boş gebelik dediler ama ben emin olmak için özele gittim progesteron hormonuma baktı normal gebelik yükseliş de sorun yok bazji insanlarin az yükselebiliyor dedi doktorum eğer imkanınız varsa özele gidin bi baktırin allahtan ümit kesilmez
Rumys1357 gayeinal98 bende yaşadım aynısını boş gebelik oluyor o. Kese oluyor büyüyor ama bebek oluşmuyor . Düşükle sonuçlandı benim malesef…
babysmomy sedam94 ilk günler yüzde 60 ı geçmiş kötü değil sadece 10. Günden 12. Güne az artmış inşallah sağlıklıdır hemen kötü düşünmeyin
Semyil Rumys1357 bende nerden bulacam tekrar diyordum çok iyi oldu 😂 ama ben instagram kullanmayı tercih etmiyorum. Eşimin instagramından iletişime geçsek problem olur mu? Eşiniz tarafından sıkıntı çıkar mı?