Bebetoomm Merhaba anneler bir oğlum var şimdide kızım olacak oğlumun ikinci ismi miraç kızımada defne mira koymak istiyorum ama eşim mira’yı pek beğenmiyor defne dua koyalım diyor sizce nasıl dua ismi?
MrsMommyy1 Bebetoomm mira daha güzel dua bir isim gibi gelmiyor bana mira bildiğim kadarıyla Kuran ı Kerim de de geçiyor
MrsMommyy1 Bebetoomm kötü değil zaten dua da güzel ama isim olarak koyulur mu bilemedim mira daha hoş geldi bana :)
tazeanne23 Mira kur’an da tartışma münakaşa olarak geçiyor koyulması önerilmiyor.. defne ismide yunan dinine ait tanrıça ismi oda önerilmiyor aslında..