Ayseker Kızlar iyi akşamlar çok küçük iki tane siğil çıkmış genital bölgemde siğil mi yoksa renksiz bi et ben mi tam ayırt edemedim başına böyle bir şey gelen var mı eğer siğil ise normal doğum yapamaz mıyım ??
ilknurkalayci Ayseker aynı durumdan muzdaribim ama benim can yakıyor sert ve beze gibi fındık büyüklüğünde 38. Haftadayim normal doğum olurmu
Kahvemsi-05 Ayseker bence normal doğuma engel birşey değil canım dert etmeyin. Benimde kalçamda var 2-3 tane, sinir artışından oluşan birşeymiş bir arkadaşımın yengesinde oluşmuş doktora danışmış sinir artışı demiş normal doğum onunkide 😊💖
Aerithma Ayseker normal doğuma engel olmaz ama siz yine de doktorunuza da mutlaka gösterin ve danışın.
Merveeeb Haftamda bende sigil çıkmıştı doktora sormuştum eğer doğum sırasında geçmezse bebek enfeksiyon kapabilir demişti şuan 39+3 aylar önce geçti çok şükür doktorunuza mutlaka sorun derim çünkü sigil bir virüsten kaynaklı oluşan birşeymiş