niloya94 Sağlık ocağındaki hemşire 3. gün bebeği topuk kanı için getirmen gerekiyor dedi özel hastanede doğum yapıcam orada da alcaklarmış iki kere mi alınıyor bilgisi olan var mı
Sedacannn niloya94 evet 2 kere alınıyor ama ilki doğduğunda 2. 1 hafta 10 günü en geç alınması gerekiyor
Merve1414 niloya94 evet hastane ve sağlık ocağında alıyorlar sarılık degerine bakmak içinde tapuktan kan alıyorlar
nurcan05 niloya94 72 saat dolunca 3 gün sonra dedi bana hemşire hafta sonuna denk gelirse hemen pazartesi gel dedi