MrsMommyy1 Ankara-58 huzursuz olması normal sürekli ağlıyorsa ateş varsa ağrı kesici öneriyorlar genelde doktorunuza danışsaydınız keşke
Minigiim-vebenn52 Ankara-58 bizde bugün olduk doktor ateşi çıkmadan ağrı kesiciyi verme dedi bana thylol diye bi ilaç verdi bizimkide huzursuz kucaktan indirdiğim an ağlıyor
Bbuusra Ankara-58 Sağlık ocağı hemşiresi verebilirsin demişti. En temizi parolun şurubuymuş onu yazdırın dedi. Parol vermiştim. Bizim 1. Ay aşısından sonra huzursuzluk olmuştu.
Ankara-58 Minigiim-vebenn52 şuan bende aynı durumdayim cnm kucagimdan indi mi agliyo inş ateş çıkmaz bana da ateş çıkarsa ver dedi ama calpol döven ne varsa onu verdi dedi inş ateşlenen ateşten Cook korkuyorum ben
Minigiim-vebenn52 Ankara-58 bende inşallah ateşlenmezler dakka başı kontrol ediyorum bu gece uyumayacağım muhtemelen uykuda ateşlenirse falan diye Allah korusun