keremtahamom_ mevsimine göre alıyorum yanı oğlum bu ay doğacak ilk giyecekleri 0-3 ay aldım yazlıklarını 6-9aldım bir kısmınıda 12-18 aldım indirmxen böyle alıyorum o mevsimde kaç aylık olacak ona bakıyorum bide erkek bebekler biraz daha iri ve çabuk büyüyolar o yyzden gruplandırarak alıyorum indirimden buyuk oğlum 4yasında onada kıs başında alışveriş yapmıstım defactodan alt üst takım almıstım boyu bıraz uzun 5-6yas aldım mesala