Elifduhann ben kestirdim. Tüm arkadaslarım da kestirdi. Daha 11 haftalıgım ben ama arkadaslarım dogum yaptı. Yani sac kesmekle ne alakası var ömrün. O zaman tırnak da kesmeyelim. Uzayan tüyler de kalsın😅 böyle diyenlere inanmayın lütfen. İhtiyacınız varsa kestirin saclarınızı