Kızlar daha önce tüp bebek için burda post açmıştım. Eşimin sperm sayısı düşüktü hareketlilik yoktu ve gittiğimiz doktor varikosel var ama 2,5 mm ameliyata gerek yok demişti. Eşimle tüp bebek öncesi son kez başka bi doktora gidelim dedik bu sefer baya araştırdık, Gebze medar Cem pehlevan a gittik. O da evet 2,5 küçük bi çap ama 3. derece reflü akımı var, bu ameliyat sebebi dedi. Tamamen düzelir diyemiyorum ama tüp bebekte şansınız artar dedi daha fazla geç kalmayın testisleri küçültmeye başlamış dedi. Ve bugün ameliyat tarihimiz belli oldu. Pazartesi günü varikosel ameliyatı olacak eşim 😞
İnşallah fayda görürüz ve inşallah doğru bir karar vermişizdir 🤲🏻