Kullanan varsa tarif verebilir mi ayrıca sakıncası var mı kullanmanın?
Evinuuu sade soda favorim direk anında kesiyo
Ya ewet bnm de çok yanıoo yaa sürekli yoğurt suyu içiorum geçer gibi sakız çiğniom işim gücüm