OnlyBaby
Benim ergenliğimde kıllanmam oldu ama hiç bir doktor pkos demedi kilodan dedi 7 aydır bebek istiyorduk 4 yıl olucak evliliğim doktora gittik eşim sperm testi verdi normal geldi herşey.
Hafif insülin direnci, testesteron ve erkeklik hormonu yüksekti , adetlerim düzenliydi yumurtlama çatlama görüyordum kist vs yoktu endokrinolojiye yönlendirdi kadım doğumcu kapsamlı tahlil yapıldı 24 saatlik idrar biriktirdim ilaç içip tekrar kan verdim Kortizol falan bakıldı.
Doktor sonuçlar temiz gelirse kilodandır diyebilirim dedi , ikinci kontrolde başka doktor vardı sonuçlarım normal geldiği halde pkossun bunu kesinleştirmem için son bir kan tahlili yapmam lazım dedi.
O gün hastaneden nasıl çıktığımı bilmiyorum eşim noldu ne söyledi diye sordukça benim göz yaşlarım sıra sıra akıyordu ve bu zamana kadar böyle birşey söylenmediği için şaşkınım sağlıklı beslenme ve diyete başlamıştım ama pkosum kafasına girmedim kesinde bir şey dememişti bana.
14 Martta randevum vardı ama ben pkos denildikten 2 hafta sonra gebe olduğumu öğrendim.
3Mart adet günümdü , 4 Mart gebe olduğumu öğrendim.
Ama inanın hiç beklemiyordum kafamdan çıkardığım ay gebe kaldım rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın yakın zamanda güzel haberler alman dileğiyle sanada bir umut olsun stresten uzak dur , kafana takma kesinlikle en büyük etken stres 🙏
Ve ben Allah’a teslimiyet verdim hepsi bir bahane Allah’ım ol dersen olur dedim.