Nurincbyrz msr33 ya evet😄duygunun tarifi yok eşime söylüyorum ama sadece söylüyorum tabi oda heyecanlanıyor seviniyor ama yaşadığım o hissin tarifi mümkün değil
msr33 Ebrarabla_06 ebrarr, ben seni 30 haftalık falan diye biliyordum😂 senin minnoşun cinsiyeti belli oldu mu🤍
Ebrarabla_06 msr33 yok kız ben 23+5 haftalık oldum 🥳🥳 keşke o kadar ilerlesem 😂😂evet ikinci prensesim geliyor, 🥳🥳
susaMom_ msr33 25. Haftadayım alışverişe çok ufak başladım ama hala tam olarak girişemedim alışverişe beşiği yok ana kucağı yok kıyafetleri tam değil çorapları falan yok 😅 listesiz yapmaya çalışıyorum ama galiba hazırlamam gerekecek
Nurincbyrz susaMom_ kesinlikle liste şart bende dün yaptım listemi aldıklarımı yazdım. Almadıklarim da varmış daha
msr33 Nurincbyrz bizimki babası elini koyduğu an duruyor daha hissedemedi😂😂😂 bende diyorum acaba ben mi yanlış hissediyorum
Nurincbyrz susaMom_ bende öyle yaptım aldıklarımı yazdım sadece yoksa benimde aklımda yoktu liste yapmak ama yaptıktan sonra iyiki şimdi yapmışım diyorum eksik birşey olur sonra aciliyeti olan unutmayalım son ana bırakmayalım diye
msr33 Nurincbyrz ya zıbındır tulumdur kaçar tane alınması gerektiğinden çok kararsız kaldım siz kaç tane aldınız
Leylaaaaa 17+1 deyiz birkaç gündür hissetmeye başladım 2.hamileligim olduğu için erken hissetmiş olabilirim, göbeğim de baya çıktı
Nurincbyrz msr33 inanın sadece hastane çıkışı aldım 😄 cinsiyetten sonra bir kaç takım alıcam, zıbını ayrı alıcam annem almış ama kaç tane bilmiyorum onada sorucam daha
Badeveannesi msr33 benimlesin 19+5ten selamlar ben 1 buçuk haftadır hissetmeye başladım bu hafta daha baskılı hareket ediyor iyiyiz yuvarlanıp gidiyoruz 🥰